Jobb och hoppträning

Ja först jobbade jag sen åkte jag direkt till stallet. Som jag sa för någon dag sen så måste jag ändra "tänk" jag måste våga tro på mig själv. Sagt och gjort tänkte jag igenom saker och i dag gick så så otroligt mycket bättre än de andra gångerna och då hoppade vi ändå en bana på 13 hinder. Wihoo. Så nu är det bara att fortsätta. Sen blir jag farlig ute på tävlingsbanorna ;)  För jag, jag ger gärnet!

Föressten, såg ni att hockeyfrun ska lägga ner sin blogg på grund av hot? Hon börjar enbart blogga om hon får 1000 underskrifter. Ska man skriva på? Ja jag tror jag gör det. Hon var ju ändå någon slags underhållning.
 
Nu ska jag nog ta och locka håret till jobbet i morgon. För helt ärligt. Jag går runt och är så jävla fuuul! Jag är kritvit, inga fina kläder längre och mina naglar suger kuk. Sen ser man alla andra som jobbar i butik och går jätte fixade varje dag till jobbet. Jag pallar inte ens sminka mig längre. Har alltid samma smink, aldrig någon ögonskugga eller något. Men jag ska försöka locka till håret lite idag så jag får lite volym i det i morgon. För en gång skull. Mina naglar ska jag försöka dra bort. Hur fan jag nu ska lyckas med det?! Är det någon som har tpis på något bra medel man kan ha på för att de ska lösas upp? (det sitter stenhårt) SKRIV ISÅFALL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0