Jag hatar och vara sjuk

Inte nog med det så har jag mer feber i dag än vad jag hade igår. Bajs också! Det är så jävla tråkigt och bara ligga i soffan och knappt kunna röra på sig.
Det blir dagens "grej" för mig att gå hit och sätta mig vid datan. Det ska även planeras så jag gör det när iprenen verkar som bäst.
I dag missar jag min träning igen, det är det som jag är mest ledsen över. Hilton som äntligen började gå så fint och jag hade sett fram emot denna vecka eftersom jag skulle träna så mycket. Istället blir det ingen träning alls för mig. Jag har inte ens vart utanför dörren. Fuck off.
Jag vet inte ens vad jag ska skrivaom, det har ju inte hänt så mycket saker i mitt liv dessa dagar om man säger så.
 Jag är iallafall duktig och håller mig borta från godis och sånt skräp.

Ne, jag antar att jag borde sluta skriva nu för jag vet att  inte är kul att sitta och läsa om folk som bara klagar, hur jobbigt de har det och hur synd det är dom dem. Det är ju dö-trist. Så jag sätter nog punkt för mig här i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0