Herre jisses

Ja, vad ska man säga då om gårdagens show. Super som vanligt men om jag ska vara helt ärlig tycker jag nog att förra året va lite bättre.
Min favorit är fortfarande Adriana Lima. Spice Girls då? Ja jag vettifan, alltså hiss eller diss? Diss tycker jag. Visst de va snygga i sina nya outfits men det känns lite old? Det kändes i princip som att deras manliga dansare gjorde hela jobbet. Och jag tycker inte ens de passar ihop somm en grupp längre. Men men vi får väl se hur det går för dom, de har ju trots allt vart väldigt stora en gång i tiden.
Oh jag skulle lägga upp en bild på dom men det funkar ju självklart inte men jag antar att de flesta såg hur de såg ut ändä.
Nu ska jag ringa min babie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0