En vanlig dag

Home sweat home. Jag älskar att vara hemma, det är det bästa jag vet.
Sitter här i soffan och kollar på "kustbevakarna". Nu är jag ledig i morgon och hela helgen. Ska bli skönt.
På lördag blir det utgång med Emelie, Habbib, jag och sist men inte minst Arber. Ska bli lite kul tycker jag. Så picce, klart som faan att jag har någon och gå ut med! Annars skulle jag ju inte skriva att jag ska ut. DAH!
Annars så har vi haft en liten ja, vad ska man säga, "goodbye" stund för nichole. Åt god mat och satt mestadels och snackade massa skit. Trevligt att träffa tjejerna men så tråkigt att hon ska lämna oss i denna håla för att flytta till sthlm. Men du kan ge dig på att jag kommer och hälsar på!!
Men vem vet? Kanske jag följer dina fotspår någon dag och tar mitt pick och pack för att rulla upp till storstan?


Kommentarer
Postat av: Picce

hahaha braa tänkte väl att du inte skulle stå själv på dansgolvet.. haha..

2008-01-31 @ 23:27:41
URL: http://Picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0