Vårkänslor!

När jag vaknade i morse var jag sten död i princip. Har aldrig kännt mig så trött. Men sen när jag väl var i stallet började värdet blomma upp. Och helt plötsligt känndes det som att det håller på och bli höst! Så underbart. Man blir ju genast så mycket piggare och gladare.
Nu är det en månad kvar tills jag åker utomlands så denna vecka ska jag börja sola och träna. Ni som inte vet så har jag ju haft "solförbud" hela hösten så jag inte ska få canser och rynkor. Men nu slipper jag vara genomskinnlig längre! Ska till och med sola två gånger denna vecka tror jag. Yeah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh nej inte höst igen. ;)

2008-02-14 @ 21:22:38
Postat av: Emme

Tyvärr ser det ju ut som att det blir vinter nu istället. Bajs

2008-02-15 @ 15:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0