Sthlm

Ja då är man hemkommen för dagen. Är faktist ganska trött men imorgon har jag sovmorgon så jag kan sova ifatt då :)
I dag var vi på Acnes huvudkontor på inköp. Herre Jisses vilket place. Vore inte helt fel att ha det som arbetsplats. Köpte in fin fina saker. Men vad det är får ni se i höst :P
Efter det var vi och kollae in ett nytt märke, kommer dock inte ihåg vad det hette. Inget vidare med andra ord enligt mig.
Sen när jag kom hem åkte jag till stallet. Hade tänkt att bara åka dit och mocka men sen skulle syrran, Lotte och Pelle hoppa lite så jag fick hjälpa de från backen och höja och sänka hinder.

Alltså jag måste bara säga det att det är tråkigt att inte Elin skriver för stureplan längre. Hon skriver ju på kanal 5 som ni säkert redan vet men ska jag vara ärlig orkar jag inte gå in på den sidan bara för att läsa hennes blogg. Tråkigt, men så är det om man är lat.

Nu ska jag se på prinsar och prinsessor! Vi kanske ses imorgon på jobbet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0