Söndag = bakfylla och bio

Hejsan hoppsan.

Då är det den där roliga "dagen efter". Men konstigt nog mår jag inte så dåligt iallafall. Mestadels trött.
Jag hade jätte roligt igår kväll. Blev otten och sedan tog vi en sväng till Leons. Så jävla gott.

I kväll ska jag och Arber gå på bio, ska se försoningen, hoppas den är bra för jag har höga förväntningar.
Bilder från igår kommer. Har bara inte fått de av Emelie än.

Och i morgon börjar allvaret. Jobba som gäller. Fast jag ska till Sthlm på inköp med Patrik igen så det ska bli jätte skoj! Har dock ingen aning om när vi åker eller vilka märken vi ska till. Men det återstår att se =)

Jag för hoppas att ni har haft en lika trevlig helg som jag! Hej Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0