Snurr

Ja, mina tankar fortsätter. I all oendlighet känns det som.
När jag åkte bussen på väg hem från jobbet nyss satt jag och tittade på alla människor.
Alltså tänk att få vara 16 år igen. Inte behöva tänka så mycket på jobb, kärlek och så vidare. De lever lite i nuet känns det som.
Ju äldre man blir måste man planera saker liksom. Blir det värre och värre med tiden? Isåfall har jag inget att se fram emot de närmaste åren. Fy fan.
Jag är så jävla deppig. Och ledsen. Höll på att börja grina förut när jag lyssnade på min bästa låt. Usch. Men det är väl bara att ta sig i kragen och försöka göra det bästa av situationen.
Finns ju de i världen som har det värre liksom. Jag ägnar mina tankar åt er.

Kommentarer
Postat av: Picce

haha aaa lörda iaf.. =)

2008-02-26 @ 23:33:07
URL: http://Picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0