Pinsamt

Förut när jag var ute med min hund bestämmde jag mig för att ta en tripp till ICA för att hyra film och köpa en risifrutti till efterätt. Efter sisudär 20 minuter när jag valt vilken film jag ska ha går jag till kassan där Annas syrra Ida sitter.
Hon kör in mina varor i kassan och jag drar kortet. Bara det att min kort inte gick igenom på ynka 50 :-. Fy helvete vad pinsamt säger jag bara! Fick dra klassikern att jag hade fört över pengar pericis och att de kanske inte hade kommit in. Puh. Jag som trodde jag hade pengar, hade ju det igår?
Får ta och kolla upp det där.

Föressten här har ni några bilder sen helgen. (har snott de av Emelie för jag hade ingen kamera själv)

image67

På väg ner till Hugo i taxin är det ju alltid lika trevligt:) Sminket där är okej. image68

Men vad fan har hänt här? Jo självklart fyllesminkade jag på mig lika extra. Syns det? Haha mitt rouge och läppglans är x1000.


image69

Och sist men inte minst en vanlig bild på dansgolvet.
Undrar ni vem som tog dessa ljuvliga bilder? Ja då kan jag glatt informera att det är Emelie Söderholm.
Ni vet hon som alltid tar så fina kort på mig när jag är full och som mest oförberedd. Men det är klart. Kanske är bra det för nu vet jag ju till nästa gång att jag inte ska mixa med mitt smink när jag har druckit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0