jfipjdp

Dåså! Då har jag beställt hem min bikini :) Wihoo synd bara att den inte finns hemma så den kommer väl i april eller maj. Hoppas jag hinner få den innan vi åker till florida. Annars är det ju lite tråkigt.
Men men!

Kom nyss hem från stallet, tömkörde Hilton och det gick super duper! Nu ska jag åka och jobba och ikväll blir det förhoppningsvis middag/fika med tjejerna. Ska bli trevlig, hinner ju knappt träffas något ju!

En dålig nyhet: Jag har brutit av en nagel jävel så jag måste gå och fixa den. Har inte tid förren nästa vecka så det kanske blir et plåster på fingret så länge så det inte syns. Sexigt va? Eller inte.


Jag önskar er en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0