Jävla rubriker

Ja då är jag hemkommen från stan och frisören. Skönt, nu ska jag bara åka och rida för sen ska jag vila ett tag innan kvällens utgång.
Jag pratade med Arber igår om det jag skrev om. Och han sa faktist något ganska bra, han sa "gör det du vill göra nu tänk inte att du behöver göra det när du är 50 år". Bara för att han pluggar till lärare nu så menade han på att han kanske inte alls jobbar som lärare när han är 50 år. Så ja. Men å andra sidan, vad vill jag göra nu?
Äh jag skiter i det där. Det jag ville visa er va vilken bikini jag ska beställa.

image46


Erkänn fin? Söt men ändå lite sexig.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Ha en trevlig lördag! :]

2008-02-02 @ 14:03:04
URL: http://klintens.blogg.se
Postat av: Emme

Tack och desamma!! =)

2008-02-02 @ 19:31:02
Postat av: Malin

Vart är den ifrån?

2008-02-03 @ 21:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0