Jag är så jävla shopping sugen!!

Alltså nu kan jag knappt hålla fingrarna i styr. Jag har gått och väntat på att de ska få in den där American Apparel klänningen på Nelly.se. Självklart finns den inne nu. Men frågan är bara om jag har råd? Igentligen inte. För då betyder det att jag får leva snålt resten av månaden. Å andra sidan har jag ju väntat på den såå länge.
Jag blir liksom helt galen när jag sitter och surfar och hittar massa nya snygga kläder.
Tror jag får vänta med klänningen idag, kan ju beställa den nästa vecka om jag har kvar pengar.
Puh.

Jag har iallafall varit och tränat och solat nu. Tips för er som solar solarie, de har halva priset på solning på "sol in" mellan tiden 6-13.00 Super bra kostade bara 30:- för 18 minuter. Brännde mig faktist inte. Ha! Fast det syns knappt att jag har solat så får väl gå dit i morgon med nu när det ändå är "rea" :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0