Hemkommen

  1. Ja nu är dagen över för min del. Kom nyss hem. Vi va och köpte in från Whyred. Efter det begav vi oss till Berns och köpte D&G underwere. Så i höst killar kan ni komma och köpa sexiga underkläder till era flickvänner :)
    Kollde även in Disel underwere och så sist var vi på en argentur för att kolla in ett nytt märke. Kommer dock inte ihåg vad det heter. Var väl inget direkt att hylla.

    Med mörbultade fötter sitter jag nu i soffan på mitt rum och äter fil med havrefras! Hur länge sen var det inte man åt havrefras liksom? Jag blev överlycklig när jag såg att min snälla mamma hade köpt det!

    Nahe, nu är det dags för mig att krypa i säng. Ska upp tidigt för att bege mig till Nautilus och träna med Johanna.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0