Glad alla <3 dag!

Glad alla <3 dag på er! Haft en bra dag? Det har jag iallafall. Dagen började med att jag var ute och tömkörde Hilton. Sen bar det in till stan där jag åt lunch med tjejerna. Efteråt gick vi lite på stan och jag köpte lita alla hjärtans dag presenter. Kom på värsta bästa. Och detta är bara en försmak av vad som  komma skall för Arber.
Åh jag älskar att ge bort presenter=)
Men än har han inte fått det. Han får det senare för ikväll ska vi ut och äta en romantisk middag på Sing Thai. (resturangen heter så)
Och bäst av allt, jag ska äta desser. Mums!

Förerssten min syster Mathilda fyller 18 år i morgon så ni som känner henne skriv sms eller ring och gratta henne! Och för er killar, i morgon ska hon med mig ut och festa så då får ni lite ögongodis =) Och ja, hon är singel. Vad jag vet iallafall?

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0