Djurvänner!

Gor morgon för er som nyss har vaknat och goddag till er som var uppe med tuppen. 

Har precis kommit hem från min underbara Hilton och jag har funderat på en sak. En fråga till er djurvänner och er som har djur hemma. Om det var så att ni var tvugna att rädda antingen en okänd människa eller erat kära djur. Vem hade ni valt?
Alltså jag har gått runt och funderat på det där mycket och självklart förstår jag ju att man inte kan säga sånt förren man har vart i den situationen men ska jag vara ärlig är jag nästan 100% säker att jag hade räddat min djur.
Låter det konstigt? Jag vet inte, för mig är det inte så lustigt iallafall.

Nog med det. Snart bär det av till jobbet. Mycket att göra, hängde om hela tjej igår och i dag blir det provdockorna om det hinns med. Vi har fått in fin fina kläder för er som undrar! Bland annat ett par snygga riktigt klar-blåa jeans från Acne (mina favvosar) och en vit Tiger t-shirt med färg glatt tryck på. (ska jag också ha.)

Ska försöka ta med mig kameran ikväll på modevisningen om jag kommer ihåg! Mitt minne är inte alltid på topp när jag är stressad. Men jag ska försöka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0