Blogg beroende

Förut  när jag satte mig vid datorn var det första jag gjorde att logga in på MSN, därefter kollade jag mail och facebook. Nu skiter jag i både facebook och MSN. MSN känns ute och facebook, vad gör man där igentligen? Blir upplagd på bilder som man inte ens vill och blir vän med massor av människor. Men ingen skriver något till varanndra. Det känns liksom tråkigt.
Nu är det enda jag gör på datorn att läsa massor av bloggar. Jag är nästan beroende för jag längtar hem från jobbet för att läsa alla.

Det blev dock ingen middag med tjejerna ikväll, ingen kunnde. Men det blir på lördag istället hoppas jag.
I morgon blir det att vara på palace för vi har modevisning. Så jag och Anna ska vara där att hjälpa till och se till att alla får på sig rätt kläder osv.

På tisdag blir det sthlm och inköp igen. Men så sa pappa att han skulle åka upp till sthlm på onsdag och att jag kunnde åka med upp eftersom jag är ledig. Jag blev såklart överlycklig. (BLEV) En sekund senare kom jag att tänka på att jag inte har några pengar kvar. Fan va surt! Det enda jag har är ju mina sparpengar som jag har sparat ihop. Vad sägs? Är det dumt? Grejjen är den att jag verklige måste ha nya kläder och jag vill så gärna gå till American Apparel. Buhuu. Vad gör man i en sådan knipig situation som jag är i?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

kul med modevisning. hoppas vi får se bilder! =)

2008-02-07 @ 20:26:50
URL: http://justmikaela.blogg.se
Postat av: Emme

Yes box klart ni får om ni vill :) Jag ska verkligen FÖRSÖKA komma ihåg att ta med den. Peppar Peppar:)

2008-02-08 @ 11:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0