BAKIS

God kväll på er.

Nu är jag hemkommen för dagen. Har både jobbat och ridit helt jävla bakis. Usch!
Jag som i själva verket skulle åka hem tidigt kom hem vääldigt sent och drog dessutom och käka rulle efteråt.
Skulle heller inte dricka mer än min vinare men det slutade med att jag stod och shottade på Hugo. Lyckat?
Jag tror jag lever lite för mycket för stunden.

Annars var kvällen lyckad för min del. Lite annorlunda kanske.
Jag ska lägga upp bilderna på mina nya kläder i morgon för just nu pallar jag inte om jag ska vara ärlig.


Shiiiiiit nu kommer pappa med min Calzone. HEJ

Kommentarer
Postat av: emelie

har en bra bild på min blogg på dig!!!
har många fler men la ej upp alla.. vi hörs!

2008-02-24 @ 23:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0