Våååår!

Hej världen!
Gud vilket underbart fint väder vi har fått. Man blir så otroligt mycket gladare. Skönt, för det behöver jag verkligen ! Sen är jag ju faktist ledig på onsdag och fredag så då ska jag bara sitta ute på tomten hemma och sola. Uunderbart! Jaha, vad har ni gjort i helgen då? Utgång eller? Kul? Själv har jag ju haft en vit månad och jag kan säga att det har vart otroligt skönt. Slippa vakna upp sudär bakis och äcklig som man är dagen efter. Men på lördag ska jag ut. Hoppas det blir trevligt. Och jag hoppas ännu mer att det kommer vara trevligt folk ute. Då ska jag fixa mig så jag får känna mig fin också. Yippie! Det är väl det roligaste av allt typ.. Hehe.
Jaha, i morgon blir det att ta och springa 2.5:an igen. Och den här gången SKA jag springa under 15 iallafall! Någon som hänkar på? kl 9.00
Nej, nu ska jag blåsa håret, göra frukost och äta den ute i solen, jobba och ikväll titta på Cashmere Maffia (stavas?). Hoppas ni får det lika trevligt som jag ska ha.

Puss på er sötnosar


 

Gammla bilder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vilka fina bilder! Kul med utgång..har du outfiten planerad redan kanske? :) kram

2008-04-21 @ 19:37:29
Postat av: Emme

Yes box självklart har jag det! Kommer en outfit bild på mig innan jag går ut på lördag så får du se :)

2008-04-21 @ 19:46:46
Postat av: Anonym

Ohh vad roligt! :)

2008-04-22 @ 15:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0