Tävling!

Okej, för er hästhatare kan sluta att läsa nu. För här ska det pratas hästar!

Dåsa, nu sitter jag här med en godispåse från Gotte Grisen. Det är jag värd. För både Hilton och jag var så himla duktiga i dag!! I  framridningsklassen gick jag felfritt så där blidde det en rosett. Klassen efter det gick även den bra med 0+0 fel (felfritt med andra ord.) Jag red lungt i ett bra tempo men ändå med ett stadigt tryck från bakdelen. Det blev dock ingen placering där,  jag hamnade precis utanför placering. Det var ju lite synd men å andra sidan red jag långa vägar istället för att raca runt hela banan för att vinna som vissa gör. Jag håller med vad Pelle sa till mig. Han menar på att  det är helt onödigt att rida snabbt i små klasser. Bara man går nolla och hästen är i en lugn och fin galopp utan att stressa. De ska finna harmoni och tycka att det är roligt i början när man tävlar. Sen när man kommer upp i 120-130cm då kan man börja rida snabbt. Jag följde även hans råd om hur jag skulle rida. -Starka ben och ett kallt huvud och rak i ryggen.
Pappa filmade mig när jag red och jag skulle gärna visa upp den men jag vet tyvärr inte hur man lägger in den i datan så jag bjuder på några stillastående bilder istället.
Ni får ursäkta om jag ser ut som jag är utvecklingstörd men jag var ju inte där för att vara snygg så :)

      Okeeej. Nu dog datan och det går inte att ladda upp mer bilder. Ni får nöja er med denna.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis ;D vadkul att det gick så bra..

2008-04-13 @ 15:02:07
URL: http://annagollas.blogg.se
Postat av: emme

Jaaa jag vet :)

2008-04-14 @ 08:07:45
Postat av: tess

vad fin han är Hilton :)

2008-05-01 @ 21:19:07
URL: http://tesskliintestam.blogg.se
Postat av: Emme

Tack! Dock inte världens bästa kort men men.. Du fotar väl endel va? Vore kul o ha lite fina bilder sen när man tävlar.. Pappas kort blir inte så bra det är därför jag inte har några när jag hoppar :P

2008-05-02 @ 10:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0