Söndag

Ja idag är det söndag. Gud så skönt. Jag känner att jag verkligen har "levt" söndagen, tagit vara av den med andra ord. Det var ju ett tag sen. Gud så bra jag mår. Morgonen började med att jag åkte till stallet vid halv 8 tiden och red. Sedan bar det av till jobbet och efter det tog jag en fika med några vänner på Fräcka. Så himla trevligt.
Jag kom på en sak. Eller rättare sagt mina vänner påpekade. Jag avbryter folk väldigt ofta när de pratar. Det måste jag sluta med. Det är ingenting jag gör med flit men när jag kommer på något jag vill säga så skriker jag det bara rakt ut istället för och vänta på min tur. Jag måste blir mer lyhörd tror jag det kallas va?
Äh vettifan bäst att jag använder mig till ord jag kan istället. I morgon blir det jobb men sen på tisdag och onsdag är jag ledig. Yippiekajej.

Nu ska jag och pappa beställa pizza. Trevlig söndags kväll på er mina lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0