Shopping

Nu är jag hemma. Har haft nästan en heldag på stan med tjejerna. Har vart så himla roligt eftersom jag typ aldrig kan vara med när de går och fikar eller går på stan pga att jag oftast jobbar de tiderna. Men i dag, då var jag ledig :)

Shoppade lite fast jag inte skulle göra det nu innan jag åker. Men å andra sidan fynda jag väldigt mycket. Kolla in vettja.

 Tyg skor från Skopunkten 99:-

   2 st body från Gina Tricot. Ca: 150:- tror jag.

   Chinos från Acne 1200:- D&Company

Handlade även lite små saker och ett par ridbyxor. Men de antar jag att ni inte vill se? Body passar så otroligt bra till ett par chinos eller ett par bootcut jeans. Hur snyggt som helst!
Nu ska jag iväg och kolla på Anna och Bella när de rider.
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0