Musik?

Är det någon som har tips på någon bra musik jag kan ladda ner? Jag måste fylla min ipod med musik innan vi åker. Jag har verkligen noll koll på vad de nya låtarna heter! Jag kanske börjar bli gammal helt enkelt. Hänger inte med i svngarna längre.
Ah, jag får panik. En nagel håller på att ramla av. Eller rättare sagt gelen håller på att ruklas upp. Vet ni hur iriterande det är eller?! Jag vill bara pilla på den och slita bort hela nageln. OH nu är klockan 11.11. Vänta en sekund. Sudär då var det klart. Jag var tvungen att önska mig något. För jag hoppas verkligen ni vet att man får göra det när alla siffror är lika dana på klockan? Alltså när den slår prick 11.11.
Nu ska jag testa mina nya bootcut braller och se om jag behöver sy upp de eller om jag kan använda de i dag till jobbet. För i morgon börjar min leeeediga tid. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0