Måste bara blogga

Nu har jag kommit hem för dagen. Jag hade dressyr träning efter jobbet.
Alltså ni ska bara veta hur bra det gick!! Jag är så jävla glad för just nu känns det som att allting bara faller på plats när det gäller ridningen. Jag "tränade" liksom inte i dag. Det enda hon sa, var att det såg väldigt bra ut i princip. Sen sa hon även att jag till och med skulle kunna åka ut och tävla dressyr och ta de där jävla dressyr kärringarna som bara sitter och harvar runt med sina hästar. Wihoo. Jag är så uppe i varv nu så jag kommer säkert inte kunna sova i natt. Kerstin sa även att Hilton verkar ha förstått sin rang. (plats.) Att han har accepterat att jag är hans ledare. För nu känner jag verkligen att jag rider "med" honom inte emot honom. Sen har han funnit ett lugn som han inte haft förut. I morgon blir det hoppträning. Hoppas det går bra då med och att det här håller i sig nu. Men det tror jag. Annars kommer jag se till att det gör det. Nu har jag fått skriva av mig lite iallafall. Vi hörs i morgon ladies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0