Lurad

Igår var det första April som ni alla säker redan vet om. Jag lurade ingen eftersom jag har en bristande fantasi.
Jag blev heller inte lurad. Vad jag visste.
Senare på kvällen när pappa kom hem så berättade jag om ett telefon nummer som jag skrev upp när jag lyssnade på Rix Fm. Eller med andra ord Gert, Titti och Roger.
De sa att man skulle skicka ett sms till ett nummer de gav ut och sen så skulle man kunna tjuv lyssna på andra när de pratar i mobiltelefonen. 
Jag, störd som jag är skriver upp nummret och tycker jag är dö cool som kommer kunna lyssna av andra när det pratar i telefonen.
Jag skickar ett sms till nummret men ingenting händer. Det första jag tänkte var att det säkert kommer hända något snart.  
-HA! Det trodde jag ja.Det var ju bara ett fånigt april skämt!! Jävla skit, jag gick på det där stenhårt. Inte visste jag att de skulle luras på radion sudär. Banne mig Titti, Gärt och Roger!  

Men när jag väl tänker efter så fick man ju höra när Gert hade "tjuvlyssnat" på sin fru som de spelade upp som man fick höra. Tänker jag tilbaka nu så lät det ju faktist ganska overkligt.

-Blondin? Nej ganska nybliven mörk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0