Jävla helvete

I dag har jag haft en sån där dag då allting bara är bajs. Jag är så otroligt trött i både kropp och ögon plus att jag är helt sönder stressad. Jag vet inte riktigt vad jag vill få ut av det här,  jag tänker nämligen inte skriva ett sånt där "tyck synd om mig" inlägg för jag vet att det är skit tråkigt att läsa. Som att jag vore den enda personen som har problem här i världen liksom.  
Alla tjejer är hos Maria i kväll och myser. Det skulle jag också vilja göra om jag mådde bra. I morgon blir det jobb igen. Sen på söndag tog jag ledigt för jag ska iväg och tävla. Så snälla håll tummarna för mig! Det måste verkligen gå bra.. Men det återstår att se.
Jag är så jäva trött på min garderob med. Jag har INGA kläder att jobba i. Det enda jag har är svart, svart och återigen svart. Hur jävla roligt är det när det är så fint väder? Usch jag har kännt mig så himla ful på sistonde. Speciellt på jobbet. Äh va fan nu är jag ju här igen. Det är bäst att jag slutar skriva innan det blir ett sånt där "tyck synd om mig" inlägg. Punkt. 

Kommentarer
Postat av: carro

Du är så himla fin jämt ju! Tänk inte att du är ful för det tycker jag verkligen inte att du är! :) kram

2008-04-21 @ 09:36:19
Postat av: emme

tack vad snäll du är! ibland har vi ju alla sånna där dagar när man känner sig så ful, man har inga kläder, fult hår osv. tror jag är inne i en sån period nu kanske. men nu måste jag ju försöka piffa till mig innan jag ska till jobbet idag :)

2008-04-21 @ 10:28:17
Postat av: Anonym

Jo förstår vad du menar men trodde typ inte att det var möjligt att du hade sådana dagar! ;) Vart jobbar du? :)

2008-04-21 @ 19:38:47
Postat av: emme

Haha jo självklart är det möjligt att jag har sånna dagar! ganska ofta dessvärre. eller just nu iaf är jag inne i en sån period men hoppas den är över snart :) Jag jobbar i en klädbutik som heter D&Company

2008-04-21 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0