Hoppträning

Yes! Hoppträningen gick så bra. Ingen vägran på hela tiden. Super duper. Hoppade en liten kortare bana mellan 110-130 cm utan att krångla till något med en trekombination som stod på medelinjen. Han öppnade upp bak och kom upp med ryggen riktigt bra. Just nu känns han väldigt fin men frågan är bara om det kommer att börja regna? För om det gör det så är det nästan kört. Hilton bokstavligen hatar när det regnar och jag har aldrig under dessa 1.5 åren fått honom att gå i en vatten pöl. Men vi får väl se hur det går. Får inte börja tänka negtivt redan nu. För då blir även ridningen negativ.
Nahepp, om jag skulle gå ner och umgås lite med familjen innan Top Model. Vi hörs i morgon och håll tummarna för mig. Det behöver jag verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0