-------

HEJ

Nyss hemkommen från jobbet. Det har vart en lugn dag. I dag börjar allting kännas bättre. Mådde inget vidare efter lördagen må jag säga. Men jag får ta mitt kast. Usch, jag kommer knappt ihåg någonting på hela kvällen. Det som började så bra liksom. Så på söndagen jobbade jag som ett vrak. Men vad skulle jag göra?
Jag låg i min säng och sminkade mig!!
Jag har iallafall bestämmt mig för att inte dricka så himla mycket nu när jag går ut. Sen ska jag även försöka börja gå till typ Palace lite också. Det är alldeles för lätt att fastna i samma mönster annars.
Men ska jag vara ärlig är jag sååå jävla trött på den här staden och gå ut och festa här. Det är ju för fan exakt samma jävla människor som går ut varje helg. Hur spännande är det?
Jag ska försöka hålla mig hemma så mycket jag kan. Och ska jag gå ut kanske det blir någon annan stanns.
Hälsar gärna på Ouraka kanske. Eller mimman? Ja ja vi får se. Jag ska inte säga för mycket nu.

Jag tar livet som det kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0