Sitter

här en liten stund innan jag ska ta bussen in till stan för att jobba. Börjar halv 10 till 18 i dag.
I går tränade jag dressyr, gick ganska bra faktist och i kväll blir det hoppträning för pelle.
Ni ska bara veta villken träningsvärk jag har!! Tror ju att ajg dör. Jag rör mig som en stel gammal tant. Va på box med Anna i måndags. Och det tog ju ut sin rätt kan jag lungt säga:P

Alltså jag såg på ocensurerat nyss på tv400. Det va en kille som sa exakt suhär: - Jaa, de säger ju att jag har legat med över 1000 tjejer men det är ju inget jag skryter med, fast det är sant.
HALLÅ!? HAHAHAHAHHA stackars människa!! Helt ärligt så jävla fucking vidrigt!!! Det är synd om killen han trodde han va cool för att han hade gjort det.
I mina ögon är det bara synd om en sån människa. Jag skulle inte ens ta i honom med tång! URK !
Det är fan inte en normal tjej som vill ha en sån kille. Eller?

Äh måste rusa nuuu.

Kommentarer
Postat av: Picce

Moget o ringa imorse hahaha... ska du inte nämna de din lilla bloggare :P hahaha.. kommer nog inte åka ner på stan ida som du kanske märker.. har tenta på fre så måste plugga.. posssa

2007-10-24 @ 13:55:05
Postat av: Emelie

Hej, din bästa vän här!

2007-10-24 @ 18:15:10
URL: http://Em3lies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0