Nyss

hemkommen från Nautilus. Va och körde Body Pump med Ayla. Skönt och träna sånna pass när man känner att man måste "få ut" ngt. Annars blir det ju mycket kondition nu men ska köra pumpen en gång i veckan och försöka hinna med kick-box med. Men jag säger bara en sak, fy faan va jobbigt det passet är! Men det ger! Vill man ha en snygg vältränad kropp ska man definitivt gå på det!
Idag har jag vart ledig, skönt! Första söndagen på 3 veckor.
Får se om det börjar någon bra film på tv snart med. Hoppas. Annars är veckan som kommer mkt jobb, träna på nautilus och träna och rida Hilton.
Fick faktist till några jättefina språng på honom i dag när jag hoppade lite själv.
Picce har köpt en hundvalp med, eller hennes föreldrar rättare sagt, fan va SÖT! En sibérian husky är det. (stavas?) En sån ska jag med köpa sen när jag flyttar hemmifrån.

Tycker om alla mina vänner jätte mkt men
jag vill bara nämna en underbar vän, Emelie tack så mkt för att du finns! Du ställer alltid upp när jag behöver prata och finns alltid till hands, du är som min psykolog ;) TACK!
Här är ett fult gammalt kort på oss. ----->






......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0