Löning

I dag. YES!! =) Ska snart åka och jobba.
Men i morgon är ajg ledig så då blir det att åka till Stockholm med Johanna, Bella och Sofie och shoppa! Jag måste verkligen fylla på min garderob. Men speciellt behöver jag en ny vinterjacka.
Och jag vet precis hur den ska se ut. En kort dunjacka med päls upptill och gärna ett skärp som man akn dra åt i midian. Vill liksom inte ha en "vanlig" dunjacka utan aa skit samma svårt o förklara!
Hittar jag någon så ska jag ta kort o lägga upp den här så får ni se istället. hehe

Nu ska jag äta frukost tjarrå

Kommentarer
Postat av: jokkmokk

aha, här har du skaffat blogg aldrig kommenterat min ? fyyy..

2007-10-25 @ 14:35:25
URL: http://jokkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0