Deppig

Som fan är jag i dag. Usch ingenting känns bra. Som att det aldrig kommer att gå.
Jag försöker verkligen vara stark men ibland går det bara inte!
Jag fattar noll. Varför?
Jag har ställt den frågan till mig själv tusen ggr. Ändå kommer jag inte fram till ngt vettigt svar. Kanske för att det inte finns ngt.
Men hur i hela världen kan man "älska" en person men ändå gå bakom ryggen och ljuga rakt upp i annsiktet?!  JAG FATTTAR INTE!! Va allting bara en lek för dig???
Att man ens kan vilja såra en person såhär mkt.
Om jag hade ljugit för en person så otroligt mkt och gjort den så illa så skulle jag hata mej själv för att jag får andra att må dåligt.
Och grejjen är den att det här är inget som läker efter några månader. Du har fuckat hela mitt liv och jag är så jävla ledsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG FÖRSTÅR INTE!!!!! VARFÖR??? Va jag inte tillräcklig? Säg va fan det va som va felet istället för att springa iväg som en rädd jävla mus!!!!!!!!!
En sak, villket jävla folk säger jag bara!
MEN jag ska verkligen försöka reda ut det här för DU ska inte få förstöra hela mitt liv, du har redan förstört tillräckligt!

;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0