Då sitter

jag här igen.
Inte fan är det bättre i dag. Jag kan bara inte sluta tänka. Varför måste jag vara så arg hela tiden? Förlåt.
Mina tankar snurrar runt i huvudet typ 110 km/h, kan inte ens sova på nätterna =(
Men vad ska man göra? Finns ju inget jag kan göra en att bara försöka glömma. Men hur ska man kunna glömma när man inte ens vill det?!

En positiv sak är iaf att ajg vann tävligen på jobbet. Vann två vin flaskor hehe.
Annars så har jag och Anna bokat biljetter till 50 cent! Dock inga VIP biljetter men ståplats iaf. Ska bli kul så man har ngt o se fram emot. Hoppas bara att han kommer så det inte blir som med DMX liksom.
Tror inte att man ska ta ut något i förskott bara, men hoppas kan man ju alltid och är det så att dom kommer så dör jag!
Något jag dör för typ tusen gånger mer är ju att Celine Dion kommer till sverige. FATTA!! Vi åkte ju för fan till Las Vegas för att se henne men den veckan va det inställt när vi va där så nu blir det andra gången gilt!! =)
I Juni kommer hon till globen för dom som vill veta. Och jag säger bara en sak, att dit ska jag!!!!
Andra saker som har hänt är att vi har beställt in en super snygg (tror jag) skinnkjol från Whyred. Kort med hög midia. Den är en "billigare" variant än Acne oxå och det är ju alltid välkommet. Acnes kostar nämligen 2500 och Whyreds 1800 kr.
 
Lägger in lite gammla bilder (kommer nya) på min underbara älskade hilton här nedan så får ni se honom med :) Är så otroligt glad för att jag har honom. Annars hade jag aldrig klarat det här!

God kväll.







Saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0