Skitprat

Älskar att läsa andras bloggar. De har länge haft Elin Klings blogg som en favorit men numera börjar jag även tycka att Katrin Schulmans blogg är rolig och läsa. Däremot delar jag ju inte alla hennes åsikter. Men det kanske är det som är intressant att läsa. Att någon verkligen säger vad man tycker!
Både Elin och Katrins blogg hittar ni på stureplan.se

Och en sak som jag bara måste nämna för er som kollar på Top Model. Alltså det finns fan ingen människa som stör mig så mkt som Pia och Sanna just nu. Hur i helvete kan man sitta och säga: Hoppas hon (Hawa) ramlar ner när hon va högst uppe på globen. Är det helt sjuka i huvudet eller?!
Allt handlar om avundsuka!! varför i helvete ska tjejer alltid vara så taskiga?!
Jag hoppas att Hawa eller Margarita vinner!!

Ne hörrni nu ska jag kolla på Idol. Hoppas att Amanda går vidare!

Hej svejs


Kommentarer
Postat av: jenny

håller meeed... pia & sanna e sjuka i huvudet!!!

2007-11-17 @ 18:52:13
URL: http://jennynilsson.blogg.se
Postat av: Anonym

BRA!! =) De är största idioterna! visst att man inte ska dömma andra om man inte känner de hit och dot men säger man sånna saker får man fan skylla sej själv att folk har sk "förutfattade" meningar!

2007-11-18 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0