Ledsen

Kom nyss hem från stallet och jag är så jäävla ledsen. Alltså jag ÄLSKAR min häst Hilton hur mkt som helst.
Och jag vet att han har haft ont i ryggen men han är frisk nu och kommer att hålla för att tävla.
Men ändå ska en viss person i stallet kommentera att hon tycker att jag borde sälja Hilton och köpa en ny häst.
Hon har sagt det förut och att hon tycker han inte är bra byggd som en tävlingshäst ska vara osv osv.
Grejjen är den att hon hackade förra veckan och liksom (hånar) åt oss men nu hände det igen!! Jag sa självklart ifrån i dag och då frågade hon om det inte va så att jag ville kunna tävla 130 cm med honom o då sa jag att jag kommer göra det. Då slänger hon ur sig: aaa det kanske du kan man dina felfria rundor kommer inte vara många.
ALLTSÅ VARFÖR KLANKA NER PÅ NÅGON ANNAN?! Jag har inte bett om hennes åsikt!!
Bara för att vissa hästar i stallet är värda hur jävla mkt pengar som helst så betyder det inte att Hilton är dålig!

Min dressyr tränare tycker inte alls som Malin. Hon säger att det kommer gå hur bra som helst med rätt träning osv. Och att han visst har fin kropp. Man försöker ju alltid att skita i de som trackar ner men jag kan inte rå för att jag tar åt mig som fan för så mkt jag har kämpat för hilton och så bra som han utvecklas under det här året.
Usch allt känns bajs:( Hur kul är det att veta att hon står och skrattar bakom hörnet när jag rider?

Men jag säger bara en sak, EN DAG DÅ KOMMER JAG FAN VISA DE ATT JAG ÄR LIKA BRA SOM DOM ÄVEN OM MIN HÄST INTE KOSTADE 900 000 KRONOR!!!!



Kommentarer
Postat av: Picce

ja du får väl som vanligt komma hit nån da så ja får hjälpa dig de brukar ja ju få.. haha exv din mp3 hahahaha.. hörs av pussss

2007-11-18 @ 22:56:14
URL: http://picce.blogg.se
Postat av: Johanna

han e sååå söt!

2007-12-03 @ 12:09:51
Postat av: Emme

Ja jag vet. Han är vääärldens finaste :)Och ännu sötare i verkligheten!

2007-12-04 @ 10:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0