enhjlfdjlkef

(Kommer inte på någon rubrik.)
Ja då är det Torsdag då och jag är ledig. Va en sväng på gymmet i morse och tränade skönt när man kommer hem sen så nu sitter jag i knaprar på osaltade och orostade nötter. Sudär gott? Men någon gång måste man ju bli nyttig :S
Helt ärligt tror jag att det är ngt fel på mig för jag är sååå jäääävvlllvaaaa hungrig hela tiden! Det enda jag tänker på är mat mat och återigen mat! Det är helt sjukt plus att jag äter liksom som en man. Aaa fatta!

Föressten, så jävla najs att Pia åkte ut ur Top Model då! YEEEES! Jag hoppas verkligen att Hawa vinner hon va ju grymt snygg på pin up bilden.
Jag har faktist hört ryckten om att hon vinner men man vet ju aldrig.

Ne nu ska jag ut o traska med Totte i regnet. Kul.

tjarrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0