Dgjdpgkdf

Då är det fredag igen. Har inte hittat ett piss på stan till i morgon så jag plockade ihop lite som jag hade hemma oxå med det nya.
Tyvärr blir det inga direkta lager på lager för min del för då kommer jag svettas ihjäl inne på otten!
Sååå det blir det här:     Linne: Gina Tricot 130:-

     Skor: Köpta i London                      Väska: myrorna 30:- Smyckena kommer från indiska och HM utom örhängena som är från D& Company. Me Lajki heter märket och kostar 400:- tror jag.

Ska ta kort på alla brudar på lördag. Har ju hört ryckten om att anna ska vara nunna och vissa turtels :P
Idol nu.

trevlig helj!!



PS. Glömmde ju kjolen och mina snygga strumpbyxor från Wera. haha klart jag ska ha ngt på underdelen med! Har dock inget kort på det. Sen mkt svart runt ögonen feta ögonbryn uhalala ;) ÄH vi får se om jag blir lik, antagligen inte ! hej igen

Kommentarer
Postat av: Picce

alla bilder ligger på min blogg.. :D

2007-11-06 @ 10:45:36
URL: http://picce.blogg.se
Postat av: Em3lies

När ska du skriva ett nytt inlägg?

2007-11-08 @ 12:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0