Nu är

mellandagarna över. Skönt må jag säga faktist! Haft väldigt mycket och stressigt både på jobbet och med Hilton. Faktum va att jag inte hann rida honom på 3 dagar och tro faan att jag ramlade av sen när jag red ut i skogen helt ensam! Landade på huvudet så jag fick ganska ont faktist men somtur va landade jag på gräs för annars vet man ju inte vad som kunnde ha hänt.
I kväll är det Letche och jag hade mer än gärna gått men dels har jag inte kläder sen mår jag inte bra så jag sparar mig till nyår istället. Föressten jag höde att de ska börja med åldersgärns 23 där. Någon som vet om det stämmer??
Hoppas inte.
Nej, nu ska jag gå ner och äta lite wok som mamma har lagat sen ska jag svulla med chips och godis nu medans man kan :P

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Picce

de stämmer.. :S fett dåligt.. men men sånt e livet för oss som har otur haha..

2007-12-31 @ 12:16:24
URL: http://picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0