Känslo snack

Alltså jag vet att det är tråkigt att läsa om folk som bara klagar om sina problem i sina bloggar men jag måste verkligen skriva av mig lite idag känner jag.
Just nu känner jag mig bara så jävla vilsen. Vad vill jag, och vad ska jag göra med mitt liv. Jag har ju bra mycket högre mål än det här. När är det dax att bli vuxen och fatta de där svåra besluten?
Idag, om en vecka, om ett år, eller när man känner sig mogen? Alltså jag vet inte. Jag börjar tvivla på vad det är jag vill med mitt liv. Vad det är som är viktigt osv.
Jag börjar få panik. För det första har jag bestämmt mig för att börja spara pengar varje månad så jag har pengar när jag flyttar hemifrån, när nu det blir? Men ett bra mål är kanske nästa höst eller vår. Men vi får se.
Sen kommer ju det andra. Du. Men det orkar jag inte ens tänka på. Ena dagen är det så jävla bra och andra faller allting i bitar. Du måste mogna, du måste växa upp, du måste bestämma vad du vill. Nog om det.

I morgon blir det jobb och hela veckan blir det jobb och återigen jobb. Men det är något bra, man ska inte klaga för det finns säkert många som skulle vilja byta jobb med mig.  
Ne, börjar ni tröttna på mitt snack nu? Kanske ska lägga av. Men kära blogg vi ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0