Hudvård

JA, picce du läste rätt! Jag önskar mig peeling-produkter. Tyck jag är äcklig!! :) Men ni som känner mig väl vet ju att jag inte är ett stort fan av sånna saker. Och anledningen till det är att jag inte orkar!
MEN nu har jag köpt min första dagcreme till ansiktet och tom. en ögon creme. Fast det finns ju såklart en anledning och den är att jag börjar få rynkor under ögonen!!! Det har även lett till att jag har slutat sola.
Hellre vit och fin hy än brun och rynkig.
Fast, det är med peeling. Hur gör man igentligen?


Kommentarer
Postat av: Picce

haha du är för söt.. testa sätt i batterier vetja.. :P de beror ju helt på va de är för peelingprodukter du köpt.. antingen handskar då skrubbar du bara med dem eller krämaktigt då använder du de som typ tvål bara de att du schammpar in de längre.. :P nöjd me min beskrivning haha ring mig annars så kan ja förklara åt dig.. :P

2007-12-16 @ 03:16:24
URL: http://picce.blogg.se
Postat av: Emme

Ahaa men då kanske jag har peelat mig någon gång eftersom att jag har den där palmolive duschcreme som är grön med små pluppar i. Eller jag vet inte. Jagr inger dej när ajg står i affären istället:P

2007-12-16 @ 10:34:11
Postat av: Picce

gört... :P

2007-12-16 @ 14:11:27
URL: http://picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0