Godmorgon alla mina läsare

I dag är det lucia, gud va mysigt. Gick upp lite tidigare bara för att kolla på lucian på Tv:n. Fick en sån känsla som jag hade när jag va mindre och gick på dagis. Då slog det mig att man inte är ett barn längre. Ganska hemskt för jag känner mig ju lite som det. Saken är den att jag minns allt så väl oxå.
Men för min del blir det jobb idag, hoppas att det kanske kommer förbi någon som lussar där? Man vet ju aldrig.

Föressten så hade jag läsar rekord i förrgår :) 45 St som läser min blogg wihooo! (Kanska inte så många men jag blev glad ändå.) 
Satt och funderade på det, undra vilka det är som läser igentligen förutom ens vänner som man redan vet om. Man har ju liksom ingen aning.
Och ja mena, de som inte känner mig vad är det som gör att de läser? För jag är ju inte världens bästa person på att blogga liksom. Haha nog om det jag va bara tvungen och skriva det :P
Nu ska jag gå ner och rosta mackor o göra lite varm oboy`!

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: Picce

ja läser de vet du.. :P haha utgång i helgen?? ja får se tror så.. hörs av tills dess puussssss

2007-12-13 @ 14:53:22
URL: http://picce.blogg.se
Postat av: Emme

Haha jo det vet jag ju men jag menade ju de man inte vet! Nix blir inget party för min del innan nyår sådeså!

2007-12-13 @ 19:51:38
Postat av: Picce

tråååk.. :P kul på jobbet sen då?

2007-12-14 @ 00:41:32
URL: http://picce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0