FLORIDA

Inte nog med att jag ska till Curacao den 17 Mars med familjen i 10 soliga och härliga dagar så¨fick jag reda på att vi ska till FLOOORRRRIIDDAAAAAA den 1 Maj i en vecka med!!
Alltså fattar ni jag har alltid velat åka dit och då har jag vart på mina tre ställen jag ville i Usa som innefattar New York, Las Vegas och nu Florida. YEEEESSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

Hotelet är 5 stjärnigt med 750 rum. Kolla in dessa bilder!

               

Snacka om att jag ska spara ihop pengar nu så jag kan shoppa! Och en sak, då blir det HEJ DÅ TILL MITT VITA JAG FÖR I SOMMAR SEN KOMMER JAG VARA SÅÅ BRUN!

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

ooh så underbart himla fint :)

2007-12-20 @ 11:41:06
URL: http://ziingoalla.blogg.se
Postat av: Emme

Jaa tack så mkt! jag lääängtar till solen så jävla blek som jag är :/ Bra present i dag hörrö ;)

2007-12-20 @ 12:08:20
Postat av: Liiisssaaa

jaaa de förstår jag :)
men vem är inte blek såhär års då? :P höhö..
jag kör med min dunder brunspray, den funkar bra den..

Ja verkligen, det var uppskattat och mysigt med lite julfrulle oxå :)

2007-12-20 @ 20:38:59
URL: http://ziingoalla.blogg.se
Postat av: Emme

Ja, min är slut fast i dag kommer ju lönen så ska kuta och köpa en direkt:P

2007-12-21 @ 10:04:52
Postat av: Liiisssaaa

haha ja okej :)
och vips så blev du helt brun bara under en natt.. :P höhö

2007-12-22 @ 23:31:59
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0