Came` hänge

Min dag började med att suga. Jag funderar ärligt talat på om jag ska byta mina p-piller. Varje gång jag ska ha och har mens så mår jag verkligen jätte dåligt. Jag blir jätte super arg för minsta lilla och jag börjar gråta för minsta lilla med. Jag mår verkligen jätte dåligt under den tiden!
Säger varje gång att jag ska byta men sen när det väl kommer till kritan ångrar jag mig alltid för tänk om jag skulle få några som skulle vara ännu värre eller massa hormoner osv. Jag vet inte, men någonting måste jag ju göra åt saken. Nyss blev jag jätte arg och ledsen så jag sa så otroligt dumma saker till en person. Jag ber om förlåtelse så jätte mycket det är verkligen inte meningen. Jag kan inte behärska mig när jag inte får som jag vill. =/
Visst att jag kan bli arg och så annars med med inte ens i närheten av vad jag blir under den här tiden.

Nu kom mamma hem iaf, hon hade vart hos min gammelmormor "Bibbi". Och vet ni vad hon fick med sig hem? Ett Came`hänge, äkta alltså! Värt 6000:- Då blev jag glad. Så just nu för tillfället ser jag lite ljusare på livet. Ska nog ta mig i kragen och ringa och be om förlåtelse.
 
Julklapparna är snart klara iaf. Har betat av de på lina luncher. Nu har jag även köpt min fin fina klocka. Och i dag blev mitt inköp ett par knall gula Dolce Gabbana trosor för er som vill veta, eller kanske inte.

Aja, nu ska jag dra mig till telefonen. Och föressten, VÄLKOMMEN HEM MIMMAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0